پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

کار زیبای شهرداری مشهد با حضور ستاره‌های فوتبال ایران| از آندو تا رحمتی و بادامکی در مشهد

  • کد خبر: ۱۰۰۲۳۸
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸
  • ۱
کار زیبای شهرداری مشهد با حضور ستاره‌های فوتبال ایران| از آندو تا رحمتی و بادامکی در مشهد
سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد گفت: جشنواره فوتبال ستاره‌ها از امروز در مشهد آغاز شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سید حسین غیاثی اظهار کرد: همانطور که پیش از این نیز تاکید شده بود، یکی از اولویت‌های شهرداری مشهد توجه به ورزش مناطق کم برخوردار می‌باشد و در این راستا تلاش می‌کنیم تا برنامه‌های مختلفی را در رشته‌های مختلف به اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: در راستای تاکیدات شهردار محترم مشهد و حمایت‌های شورای شهر و کمیسیون ویژه ورزش وجوانان، نخستین دوره جششنواره فوتبال ستاره‌ها با هدف توجه به مناطق کم برخودار مشهد در حوزه ورزش از امروز پنجشنبه در این شهر آغاز شد.

غیاثی افزود: این جشنواره در رده سنی ۹ و ۱۰ سال و با حضور ۶ تیم برگزار خواهد شد. بر این اساس ۳ تیم از مناطق کم برخوردار مشهد که توسط شهرداری، باشگاه مقاومت سپاه امام رضا (ع) وآستان قدس رضوی تشکیل گردیده به همراه سه تیم آکادمی آندرانیک تیموریان، آکادمی خداداد عزیزی و آکادمی بادامکی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و قرعه کشی این جشنواره نیز دیشب برگزار گردید.

سرپرست معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد ادامه داد: یکی از اقدامات قابل توجه در این جشنواره علاوه بر حضور ۳ تیم از مناطق کم برخوردار مشهد، حضور بازیکنانی از این مناطق در قالب تیم‌های آکادمی‌ها می‌باشد. علاوه بر این جهت ایجاد انگیزه در بین بازیکنان حاضر در این جشنواره، و طی هماهنگی انجام شده سید مهدی رحمتی، خداداد عزیزی، آندرانیک تیموریان و حسین بادامکی نیز در روز پایانی این رقابت‌ها هدایت تیم‌های مختلف را برعهده خواهند داشت.

وی افزود: انشالله با برنامه ریزی شکل گرفته تصمیم داریم تا پایگاه‌های مختلف ورزشی را در مناطق کم برخوردار مشهد شکل دهیم و انشالله با حضور چهره‌های ورزشی و حضور آن‌ها در لین پایگاه‌ها، انگیزه‌ای مضاعف در بین علاقه‌مندان به ورزش این مناطق به ویژه در رده‌های سنی پایه ایجاد نماییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمود امینی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
0
0
زمینی در خیابان امام خمینی (عدل خمینی )موجوداست به اسم زمین حمام نسیم سالهای زیادی بدون کاربری می باشد درصورت امکان شهرداری نسبت اجرای پارک محلی اقدام کند تا اهالی بتوانند استفاده کنند باتشکر
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->